30 dní na vrácení zboží

Doručené zboží Vám nevyhovuje? U nás můžete vše vrátit nejen ve 14 denní zákonné lhůtě pro odstoupení od smlouvy, ale dokonce do 30 dnů od doručení zásilky. Při reklamaci, nebo vrácení zboží je potřeba vyplnit tento formulář, který je třeba zaslat společně se zbožím k nám na sklad.

Jak vrátit zboží? Je to jednoduché:

1. Zkontrolujte před odesláním zboží

  • Zboží, které nám chcete poslat zpět, v žádném případě nesmí být používané, opotřebené, znečištěné či jakkoliv jinak poškozené.
  • Zboží zašlete zpět v originálním obalu se všemi etiketami, štítky či polepkami od výrobce. Celou proceduru tím výrazně zjednodušíte pro vás i pro nás.
  • Pokud jste ke zboží dostali od nás i dárky zdarma, vraťte je, prosím, spolu se zbožím také.

2. Vyberte si způsob řešení

  • Přiložte kopii dokladu o zakoupení zboží v našem obchodě.
  • Nezapomeňte nám také napsat, za jaký jiný výrobek si přejete zboží vyměnit či uvést číslo účtu, pokud chcete pouze poslat peníze zpět.
  • Pokud si přejete nový výrobek poslat jinam, napište nám novou adresu, případně další kontakty na vás.

3. Pošlete nám zboží

  • Odešlete doporučeně (ne na dobírku) zásilku zpět na adresu našeho skladu (Allnature, s.r.o., Březhradská 148/3, Hradec Králové - Březhrad, 503 32) a to nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení.
  • Pozor, dopravu zboží od vás k nám hradíte vždy vy.

4. Zbytek už je na nás

  • Po doručení u nás překontrolujeme, zda zboží splňuje požadavky viz výše, abychom je s čistým svědomím mohli prodat někomu, komu bude vyhovovat lépe.
  • Vystavíme dobropis na vracené zboží, vyfakturujeme nové a pošleme vám ho, kam jen budete chtít.
  • Pokud jste si vybrali dražší výrobek, posíláme balík na dobírku, kdy doplatíte pouze poštovné a rozdíl obou částek.
  • A jestliže vám posíláme na vaše přání peníze, odešleme je co nejdříve po obdržení a kontrole zboží. Ať už celou částku v případě, že chcete vrátit peníze bez výměny, nebo přeplatek, pokud jste si vybrali něco levnějšího.

Jak reklamovat? I to je snadné:

1. Pošlete nám vadné zboží

  • Do zásilky vložte nejen vadné zboží, ale i veškeré příslušenství, které k němu od výrobce patří.
  • Přiložte kopii nákupního dokladu, nebo v průvodním dopise uveďte alespoň jeho číslo.
  • Spolu s nákupním dokladem přiložte průvodní informace: popis závady, jak si přejete reklamaci ideálně vyřešit, číslo účtu pro zaslání peněz a adresu pro zaslání opraveného či nového kusu. Nezapomeňte ani kontakt na sebe, kdybychom potřebovali doplňující informace.
  • Pozor, zboží nesmí být mechanicky poškozené například nesprávným používáním, neadekvátním přetěžováním apod. Více se dočtete v reklamačním řádu.
  • Odešlete doporučeně zásilku zpět na adresu našeho skladu (Allnature, s.r.o., Březhradská 148/3, Hradec Králové - Březhrad, 503 32).

 

2. Zbytek už je na nás

  • Po doručení k nám zboží překontrolujeme, otestujeme a zaevidujeme reklamaci v našem systému.
  • Podle našich možností se pokusíme vyřídit reklamaci vždy dle vašich preferencí v průvodním dopise.
  • Reklamaci vyřídíme buď vrácením peněz, novým zbožím, opravou nebo v krajním případě zamítnutím, pokud reklamace nesplňuje některé výše uvedené podmínky.
  • O jednotlivých krocích vás průběžně informujeme e-mailem.