5 triků, jak získat ploché bříško

1. Protažení po ránu a pravidelný pohyb

Ranním protažením rozproudíte krev a nastartujete svůj organismus na nový den. Vaše trávení bude připraveno využít a zužitkovat snídani na maximum a pokud si ráno zacvičíte trochu víc, odnesou to tukové zásoby. Zároveň je důležitý pravidelný přirozený pohyb, jako je chození pěšky, běhání, návštěva lekcí ve fitness centru nebo dlouhé procházky se psem a podobně.

2. Zeleninu ano, ale sledujte, co s vámi dělá

Zelenina je výborná a obsahuje celou řadu vitamínů a minerálů. Rozhodně by neměla chybět v žádném jídelníčku. Ovšem vysoký obsah vlákniny někdy může mít i negativní efekt, který se projeví nafouknutým bříškem. U každého druhu zeleniny je to rozdílné a každý organismus reaguje jinak. Sledujte proto, jaké druhy zeleniny vám nedělají příliš dobře a vyhýbejte se jim ve chvílích, kdy se snažíte vypadat co nejštíhleji.

3. Sklenice teplé vody s citronovou šťávou po probuzení

Sklenicí teplé vody s vymačkanou šťávou z poloviny citronů nastartujete svoje trávení. I přesto, že je citron kyselý, vyvolává v našem trávicím ústrojí zásaditou reakci a pomáhá nám vyrovnat se s negativními efekty, které mohou vznikat kvůli překyselení organismu.

4. Smoothie

Rozmixované ovoce s trochou vody nebo rostlinného mléka je vynikající snídaní nebo svačinkou plnou vitamínů. Díky tomu, že je ovoce rozmixované, je snadněji a lépe stravitelné a nezpůsobuje nadýmání. Nezapomeňte přihodit hrst oříšků, trochu kokosového oleje nebo chia semínek pro vyvážení živin a příjmu zdravých tuků.

5. Jíst častěji a menší porce

Každému vyhovuje něco jiného a obecně platné doporučení, jak je nejlepší jíst, neexistuje. Ve většině případů však platí, že menší porce jsou lépe a rychleji stravitelné a nehrozí nafouknutí. Zároveň si budete přirozeně udržovat metabolismus rozjetý na plné obrátky bez přílišných výkyvů energie způsobených trávením velkého množství potravy najednou.

Autor: Šárka Stuchlíková

Alternativní produkty