Co Vám pomůže, když máte problémy s trávením

Lehce stravitelná jídla
Omezte těžká jídla, která se špatně tráví. To znamená maso, tučná a další těžká jídla. Zařaďte vařenou nebo dušenou zeleninu, jako je mrkev, sladké brambory, květák. Jíst můžete také potraviny bohaté na sacharidy, jako je například rýže, těstoviny, suché rohlíky, piškoty, jemně ochucenou ovesnou kaši.

Acidobazická rovnováha
Problémy s trávením někdy můžou být způsobeny acidobazickou nerovnováhou, kdy je váš organismus takzvaně překyselený. S tímto problémem účinně bojuje přípravek pH Regul Vieste, který vám dodá i potřebné vitamíny, které mohou vašemu tělo v důsledku problémů s trávením chybět.

Vláknina
Problémy s trávením a zažíváním mohou vznikat jak v žaludku, tak i ve střevech. Pro správnou rovnováhu a funkci je střev je důležité dělat pravidelnou údržbu, která spočívá v dostatečném příjmu vlákniny. Doporučený denní příjem je 25-30g vlákniny. Pokud jíte málo zeleniny nebo takové množství vlákniny z potravy nedostanete, je dobré zařadit doplněk stravy, jako je například Lepicol, který pomáhá normální činnosti střev.

Probiotika a "hodné" bakterie
V našem těle žije obrovské množství bakterií, které pomáhají našemu metabolismu a organismu fungovat přesně tak, jak má. V důsledku braní antibiotik nebo problémů s trávením o ně můžeme přijít, což poruší křehkou rovnováhu, na které to všechno stojí. Nezapomeňte proto na mléčné výrobky, jako jsou jogurty nebo kefíry, případně zařaďte i doplňky stravy. Hodí se i další potraviny, jako je například řasa spirulina, chlorella a využijte i blahodárné účinky kokosového oleje.


Autor: Šárka Stuchlíková

Alternativní produkty