Doručení zásilky

Kdy zásilku obdržím?

Orientační termín dodání zboží uvádíme u každého výrobku zvlášť. V případě, že objednáte více produktů a u každého produktu je uvedeno odlišné orientační datum dodání, platí to nejzazší z nich. V případě, že jste již objednali a chcete znát termín dodání zboží, napište nám na info@elixi.cz nebo zavolejte na tel. +420 733 133 648.

 

Jakým způsobem mi může být zboží doručeno?

Kompletní přehled možností dodání zboží naleznete na tomto odkaze: https://www.elixi.cz/ceny-dopravy-m40/

 

Chci si zboží vyzvednout osobně u vás v Hradci Králové. Jde to?

Ano, po domluvě to lze. Objednávka musí být ale předem vytvořená a je třeba vyčkat našeho telefonátu s informací, že objednávka je připravena k vyzvednutí. Vaše přání si zboží vyzvednout osobně v Hradci Králové nám prosím napište do poznámky k objednávce nebo ještě lépe zavolejte ihned po vytvoření objednávky na naši zákaznickou linku, abychom Vám z objednávky odebrali částku za poštovné. Jsme tu pro Vás od pondělí do pátku od 7:00 do 15:30. Platit lze i přímo zde, pouze však v hotovosti.

 

Dostupnost produktů

Mám zájem o vámi nabízený produkt, je u něj ale napsáno “Na cestě”.

Produkt momentálně nemáme skladem a tudíž ho v tuto chvíli bohužel nelze objednat, ale nezoufejte - již jsme ho doobjednali od dodavatele a brzy dorazí k nám.

 

Mám zájem o vámi nabízený produkt, je u něj ale napsáno “Hlídat naskladnění”.

Produkt bohužel nemáme momentálně skladem a bohužel zatím nevíme, kdy opět dorazí. Případně si můžete nechat hlídat naskladnění produktu tak, že kliknete na tlačítko “Hlídat naskladnění”, zde vyplníte svůj e-mail a ihned, jakmile bude produkt opět skladem Vás kontaktujeme. Pokud máte zájem o bližší informace ohledně opětovné dostupnosti produktu, kontaktujte naši zákaznickou linku na e-mail info@elixi.cz nebo zavolejte na tel. +420 733 133 648.

 

Mám zájem o více kusů Vámi nabízeného produktu, ale do košíku mi jde vložit pouze jeden kus.

Do košíku jde vložit pouze jeden kus produktu z důvodu momentálně omezeného množství na skladě (1 ks). Máte-li zájem o více kusů, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku na e-mail info@elixi.cz nebo zavolejte na tel. +420 733 133 648, pokusíme se zařídit doobjednání Vámi požadovaného množství od dodavatele.

 

Osobní vyzvednutí

Chci si zboží vyzvednout osobně v Hradci Králové. Jde to?

Ano, po domluvě to lze. Objednávka musí být ale předem vytvořená a je třeba vyčkat našeho telefonátu s informací, že objednávka je připravena k vyzvednutí. Vaše přání si zboží vyzvednout osobně v HK nám prosím napište do poznámky k objednávce nebo ještě lépe zavolejte ihned po vytvoření objednávky na naši zákaznickou linku, abychom Vám z objednávky odebrali částku za poštovné. Jsme tu pro Vás od pondělí do pátku od 7:00 do 15:30. Platit za objednávku lze i přímo tady, pouze však v hotovosti.

 

Platba převodem

Nepřišly mi údaje k platbě převodem.

Pokyny k úhradě obvykle dorazí nejpozději do 10-15 minut po obdržení e-mailu s potvrzením přijetí objednávky. Pokud ani přes to nedorazí, kontaktujte nás na e-mail info@elixi.cz nebo zavolejte na tel. +420 733 133 648 a pokyny Vám rádi dodatečně zašleme. Číslo našeho účtu je 5190011554/5500 (Raiffeisenbank) a jako variabilní symbol slouží číslo Vaší objednávky. Převod mezi bankami může dle dosavadních zkušeností 2-3 pracovní dny. Pokud na zboží spěcháte, zašlete nám prosím potvrzení o platbě (ideálně v pdf přímo z banky nebo printscreen obrazovky).

 

Jak dlouho trvá, než si moji platbu připíšete?

Převod mezi bankami může dle dosavadních zkušeností trvat 2-3 pracovní dny. Pokud na zboží spěcháte, zašlete nám prosím potvrzení o platbě (ideálně v pdf přímo z banky nebo printscreen obrazovky).

 

Zaslal/a platbu s chybným variabilním symbolem.

Pokud jste zaslali platbu s chybným variabilním symbolem, napište nám to na info@elixi.cz nebo zavolejte na tel. +420 733 133 648. Platbu pak naše účetní oddělení dohledá a spáruje s Vaší objednávkou.

 

Platba za zboží

Jakým způsobem mohu za zboží zaplatit?

Kompletní přehled možností způsobů plateb za objednávku naleznete zde: https://www.elixi.cz/zpusoby-platby-m32/

 

Reklamace

Zboží přišlo rozbité.

Pokud jste obdrželi poškozené zboží, v tom případě poškozené zboží prosím nafoťte a zašlete na e-mail info@elixi.cz spolu s krátkým popisem situace a číslem Vaší objednávky. Vše prověříme a do 24 hodin se Vám ozveme ohledně navrhovaného řešení.

 

Nějaká část objednávky chybí.

Napište nám na info@elixi.cz nebo zavolejte na tel. +420 733 133 648, celou věc prošetříme a společně se domluvíme na vhodném řešení.

 

Přišlo mi něco jiného, než jsem si objednal/a.

Pokud se stane, že Vám dorazí jiný produkt, než jste si objednal/a, nafoťte nám ho (ideálně i jeho čárový kód) a pošlete spolu s číslem objednávky na info@elixi.cz. Vše prověříme a nejpozději do 24 hodin se ozveme ohledně navrhovaného řešení.

 

Storno objednávky

Jak mohu objednávku stornovat?

Pokud jste si nákup rozmysleli, napište nám to na e-mail info@elixi.cz nebo zavolejte na tel. +420 733 133 648 a objednávku Vám stornujeme.

 

Moje objednávka byla stornována. Proč?

Nejpravděpodobnější důvod storna je neúspěšná platba kartou, což může nastat například v případě, že přesměrování na platební bránu trvá příliš dlouho či nastane jiný problém s platbou. V tom případě se objednávka stornuje, vrátíte se zpět do posledního kroku v objednávkovém formuláři a pokud například vyberete jiný způsob platby nebo se tentokrát platba kartou úspěšně podaří, vytvoří se objednávka nová s jiným číslem objednávky.

Výměna a vrácení zboží

Jak mohu zboží vyměnit/vrátit?

Nepoužívané a neporušené zboží u nás můžete vrátit do 30 dnů od doručení objednávky. Zboží zašlete zpět v originálním obalu se všemi etiketami, štítky či polepkami od výrobce. Pokud jste ke zboží dostali od nás i dárky zdarma, vraťte je, prosím, spolu se zbožím také. Kompletní přehled postupu naleznete zde: https://www.elixi.cz/30-dni-na-vraceni-zbozi-m37/ Do balíčku prosím přiložte tento formulář: https://www.elixi.cz/elixicz-reklamacni-formular-m1000244/