Pár slov o hubnutí

Pokud trpíte nesnesitelnou láskou k jídlu a nechcete se smířit s vyšší váhou, neměli byste zapomínat především na pohyb.

Jedno důležité a jednoduché pravidlo pro udržení váhy zní:

„Příjem energie = výdej energie!“

Pokud chceme zhubnout, tak samozřejmě může být rovnice nahnuta směrem doprava. Neměli bychom to však přehánět. Pokud tělo nemá dostatek energie, může začít čerpat energii ze svalů a to není nic dobrého.

Většina plánů, že budeme usilovně cvičit a pak bude všechno zase dobré samozřejmě ztroskotá. Cvičení by mělo být dlouhodobé, pravidelné a měli bychom ho dělat s láskou. V opačném případě jen málo lidí vydrží a kila nám samozřejmě také vydrží.

Možná znáte to klišé, jak první týden po Vánocích je plno ve všech posilovnách a druhý týden zbude jen pár lidí, kteří tam byli i před Vánoci. Takže takhle ne!

Co jíst?
Důležitý je vysoký obsah vlákniny. Vláknina nemá žádnou energetickou hodnotu. A k čemu je tedy dobrá? Především zaplní náš žaludek a navodí pocit hladu. Má samozřejmě spousty dalších skvělých vlastností…

Takže vláknina je dobrá a kde ji najdeme. Vysoký obsah vlákniny obsahuje:

- otruby, ovesné vločky, švestkový kompot, hrách, fazole, kukuřice, banány, celozrnný chléb, neloupaná rýže, datle, fíky, sušené ovoce, listová zelenina, brambory pečené ve slupce

Pokud chcete hubnutí podpořit, vyzkoušejte například L-karnitin, Anorexin nebo zelenou kávu.

Hlavně se nestresujte z přibývajících kil nebo kvůli jiným záležitostem. Stres může výrazně podpořit přibývání na váze!


Autor: Lenka Libichová

Alternativní produkty