Staňte se ranním ptáčetem

Každý den si říkáte, že vstanete dříve, ale jen co se ozve na nočním stolku hlasité vyzvánění vašeho budíku, jediné na co se zmůžete je to, že jej vypnete nebo přesunete na pozdější čas? Pokud ano, vše naznačuje pouze tomu, že ani z daleka nedodržujete následující kroky pod tímto odstavcem, a proto je brzké vstávání pro vás doslova hororovou záležitostí.

Jak se naučit brzkému vstávání?

Určete si důvod toho, proč chcete vstávat dříve
Možná se to zdá jako hloupost, ale věřte, že důvodem toho, že jste se rozhodli vstávat v dřívější čas něž kdykoliv předtím, muselo být něco, co vás k tomuto rozhodnutí přivedlo. Zjistěte tedy co bylo hlavním důvodem tohoto rozhodnutí a každý den si to před spaním připomínejte.

Mějte dostatek spánku
Není nic lepšího než kvalitní spánek, který by měl mít alespoň 8 hodin. Jestliže denně tento počet hodin naspíte, budete se ráno cítit mnohem lépe než když toho naspíte méně nebo více. Osm hodin je zkrátka ideální doba spánku, za kterou si tělo stihne odpočinout.

Co je však také velkým plusem toho, abyste dosáhli kvalitního spánku je to, že budete chodit spát pravidelně každý den ve stejnou dobu. Tím docílíte snadnějšího usínání a také toho, že se ráno začnete pomalu, ale jistě probouzet ve stejný čas, který si jasně definujete.

Možná v začátcích budování nového návyku ohledně kvalitního a pravidelného spánku budou mít mnozí z vás problémy. Ty však jednoduše a přírodní cestou může vyřešit sušená bílá moruše, která jak je známo, dokáže zlepšovat váš spánek.

Nepoužívejte před spaním nic, co vyzařuje modré světlo
Modré světlo je něco, co udržuje vaše tělo stále aktivní a podílí se na tom, že se vám v noci bude hůře usínat. Zdá­li se vám tedy, že v noci máte problémy se spaním, jedním z důvodů může být právě to, že přes spánkem se koukáte na televizi nebo do displaye mobilního telefonu či jiného zařízení.


Autor: Michal Kubátko

Alternativní produkty