Zatočte jednou pro vždy s nespavostí

Ačkoliv přijdete z práce, myšlenkami jste pořád v ní, protože neustále přemýšlíte, jestli jste nezapomněli něco udělat, nebo co vás bude čekat v práci následující den. Tyto myšlenky vám pak znemožňují klidné usínání.

A co teprve nezdravé návyky? Říkat si, že žádné nemáte by nebyla tak úplná pravda. Každý člověk má své špatné návyky, kterých se těžce zbavuje, ale zbavit se jich samozřejmě dá!

Jaké špatné návyky se mohou podílet na nespavosti?
Mezi doslova zabijáky spánku můžeme zařadit následující zlozvyky, které podporují naši nespavost.

1. Noční párty plné alkoholu
2. Pojídání sladkostí před spánkem
3. Kouření
4. Sledování televize či jiných zařízení, které vyzařují modré světlo
5. Pití velkého množství tekutin v nočních hodinách
6. Kofein
7. Přetopená nebo naopak vymrzlá místnost

Co dělat proto, aby nespavost zmizela?
Především je důležité, abyste se vyvarovali předešlým bodům a začali se více zajímat o zdravý životní styl, který vám přinese nespočet zdravotních výhod. Jeho součástí je např. změna jídelníčku, procházky po přírodě, meditace, sport a hlavně zde nepatří žádné špatné návyky!

Cesta za zdravým životním stylem sice nebude jednoduchá, ale jestliže se jednou na ni dáte a vydržíte, budete překvapení, jak se váš život doslova přemění k lepšímu.

Další rady proti poruše spánku, které stojí za zmínku:
1. dejte si teplou sprchu
2. spěte v klidné místnosti
3. snažte se chodit spát ve stejný čas
4. protáhněte celé tělo
5. meditujte

A pokud vám žádná rada z tohoto článku nepomohla vaši nespavost vyřešit, zkuste se poradit se svým osobním lékařem o svých problémech a určitě se najde vhodné řešení, které vám pomůže váš problém vyřešit.


Autor: Michal Kubátko

Alternativní produkty