Zdraví

Stokrát opakované a stokrát pravdivé přísloví, že zdraví máme jen jedno stále platí a vždy bude. To, jak žijeme nyní se nám v budoucnu vrátí. Proto neváhejme dělat pro své zdraví maximum, ať si udržíme mladistvý elán a pevné zdraví do vysokého věku. Jak se udržet fit a zdraví i v dnešní hektické době? Neváhejte se začíst do níže publikovaných článků, z nichž každý přináší cenné rady do života.

Autor
Zobrazit produkty
Výraz:Hledat
Kde hledat:
Epsomská sůl si během staletí získala velkou oblibu. Jakým způsobem ji však používat a jaké má na naše tělo účinky?
Epsomská sůl
Elixi
24.04.2018
Během spánku naše tělo i mysl regenerují. Kvalitní spánek je tudíž pro naše zdraví zásadní. Přinášíme Vám několik tipů, jak Váš zdravý spánek podpořit.
Jak na kvalitní spánek? Poradíme.
Elixi
20.3.2018
Jaké mohou být příčiny únavy a jak se proti nim účinně bránit, včetně 11 jednoduchých tipů.
Jste stále unavení? Víme proč a máme řešení.
Elixi
27.2.2018
Bohužel mnoho lidí nemá o lepku dostatek informací a nakupují předražené jídlo, které nemusí být vždy zdravé. Důležité je číst informace o složení na obalech výrobku a nenechat se zmást reklamou.
Je lepek opravdu takový strašák?
Michaela Hynková
8.1.2018
Každý den potřebujeme určité množství vitamínů, abychom byli zdraví. Například vitamín D a vápník pro zdravé kosti, vitamín C pro silnou imunitu a vitamín A pro dobrý zrak.
Doplňky výživy, které fungují
Michaela Hynková
19.10.2017
Kokosový olej vyniká na rozdíl od jiných rostlinných olejů svým všestranným použitím. Využití kokosového oleje může být jak vnitřní, tak vnější.
10 a více způsobů využití kokosového oleje
Kateřina Doul
6.10.2017
Aminokyseliny jsou dusíkaté organické sloučeniny, které tvoří základní stavební kámen organismu, dodávají mu energii, regulují všechny metabolické procesy, podílejí se na tvorbě svalů, orgánů, kůže, vlasů a jsou nezbytné pro zdraví.
Aminokyseliny, jsou skutečně potřeba?
Michaela Hynková
2.10.2017
Příčinou špatné funkce metabolismu je nedostatek pohybu, stres a špatná strava, proto je dobré se držet 9 základních doporučení od výživových odborníků, jak ovlivnit intenzitu metabolismu.
Půst: ideální nastartování metabolismu
Michaela Hynková
21.8.2017
Migrenózní záchvat je často vyvolán nadměrným stresem, alergiemi, zápachem, dehydratací, nedostatkem spánku, hormonálními výkyvy, změnou počasí, přílišným kouřením a popíjením alkoholu.
Co způsobuje migrénu a jak ji léčit?
Michaela Hynková
11.4.2017
I vy jste si řekli po přečtení nadpisu tohoto článku, že netušíte o čem je řeč? Pokud ano, nebojte se, nejste rozhodně jediní, kteří ještě neslyšeli o sójovém lecitinu. Pojďme si tedy představit funkce, účinky a význam lecitinu.
Sójový lecitin - pramen dobrého zdraví
Beáta Rampáková
5.4.2017
Zdraví mozek si více pamatuje a lépe udrží pozornost. Podívejte se na 5 způsobů, jak zdraví svého mozku zvýšit.
5 nejlepších způsobů, jak zvýšit zdraví mozku
Šárka Stuchlíková
31.3.2017
Postačí našemu tělu vitamíny ze stravy nebo potřebuje i vitamínové doplňky?
Vitamínové doplňky - jsou nutné?
Beáta Rampáková
17.3.2017
Aloe vera má všestranné účinky, pro které si ji jednoduše zamilujete. Nevěříte? Vyzkoušejte produkt s aloe a uvěříte.
Důvody, proč milovat aloe vera
Šárka Stuchlíková
10.3.2017
Určitě všichni známe pocit, když nám chybí spánek nebo jsme se nevyspali dobře a cítíme se celí rozlámaní a vyčerpání. V takových chvílích si uvědomujeme, že spánek je velmi důležitý nejen pro správné fungování, ale i naše zdraví.
Jaké jsou spánkové cykly a proč jsou tak důležité?
Beáta Rampáková
9.3.2017
Ostropestřec mariánský však není ledajaký bodlák. Silybum marianum je totiž velmi dekorativní bodlák, který mnozí lidé pěstují jako okrasnou zahradní bylinu.
Ostropestřec mariánský: detox jater
Beáta Rampáková
7.3.2017